Home

Monday, 11 April 2011

Ikan Keli Terbesar di Dunia di Mukah, Sarawak


Boleh aku katakan ni spesis moyang ikan keli ni dan aku rasa terbesar didunia. Korang tengok saiz je dah tau macam ikan paus jer. Gila la ni makan sebulan satu family pun tak abis tapi ada ke orang yang sanggup makan? aku tengok pun dah geli. Apa agaknya benda dia makan sampai jadi besar camtu. Boleh plak hidup dalam sungai yang etrcemar kat Malaysia ni. Hurm.. Layan je la gambar-gambar di bawah. (klik "read More" kalo mau lihat smua gambr.)





No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget