Home

Friday 25 March 2011

Rak untuk kereta (car park)


Ini adalah salah satu rak besar. Dua menara untuk simpanan kereta. Di sini apa yang kami temukan tentang struktur arsitektur indah di wikipedia

The Autostadt adalah daya tarik pengunjung berdekatan dengan kilang Volkswagen di Wolfsburg, Jerman, dengan fokus utama pada kereta. Ciri-ciri sebuah muzium, ciri paviliun untuk jenama kereta utama di Kumpulan Volkswagen, pusat pelanggan di mana Jerman pelanggan boleh mengambil kereta baru, dan mengambil tur melalui kilang besar, panduan untuk evolusi jalan, dan pawagam di bola besar. Hal ini juga adalah tempat pintu kaca terbesar di dunia dan garis dicetak terpanjang. Jalur ini bermula dari Wolfsburg luar dan berjalan melalui Autostadt ke satu titik di sebuah ladang. Ini adalah tentang 4 batu (6.4 km) panjang.

daya tarikan terbesar, tentu saja, adalah menara. Ada dua 60 meter/200 silo kaca ft tinggi digunakan sebagai simpanan untuk Volkswagen baru. Kedua-dua menara yang disambungkan ke kilang Volkswagen oleh terowong bawah tanah 700 meter. Ketika kereta tiba di menara mereka dilakukan di sebuah kelajuan 1.5 meter pada saat. Render untuk Autostadt menunjukkan 6 menara. Ketika membeli sebuah kereta dari Volkswagen (tanda utama saja, bukan sub-tanda) di negara-negara Eropah memilih, itu adalah pilihan jika pelanggan ingin menghantarnya ke penjual di mana ia dibeli, atau jika pelanggan ingin melakukan perjalanan ke Autostadt untuk memilih itu. Jika yang terakhir yang dipilih, persediaan Autostadt pelanggan dengan pintu masuk percuma, tiket makan dan pelbagai acara bangunan sampai ke titik di mana pelanggan dapat mengikuti pada paparan sebagai lif automatik memuat kereta yang dipilih di salah satu silo. Kereta ini kemudian diangkut ke pelanggan tanpa harus didorong meter tunggal, dan odometer dengan demikian pada "0".

Ada juga sebuah bilik dengan peranti interaktif yang memberikan maklumat pada desain mobil yang menggunakan Audi sebagai contoh. Perisian komputer membolehkan pengunjung untuk merancang kereta sendiri menggunakan ciri-ciri dari mobil Audi dan menghantarnya ke alamat e-mel dan membuat mereka dicetak pada printer yang terletak di tengah bilik.






No comments:

Post a Comment